Enhanced Power Buffer Spring. The design loads of the Blue spring are approximately 15% greater than the White spring for one of the considered Load Constants in the spring design. Refer to provided tuning procedure reference documents prior to calling for recommendations. We were encouraged to manufacture the Blue spring by Mike Pannone of CTT Solutions, who modified one of Sprinco's Red springs and recommended that they offer a spring with the loads of the Blue spring to address the high performance demands of other specimen platforms. While contemporary internet forum lore leans towards the use of the Blue spring with an H2 or ST-T2 buffer for 14.5 - 16” ML carbines, nothing is set in stone due to the vast range of gas port values in the wild that have come into play since we first entered the arena.
Tehostettu Voima Puskuri Jousi. Sinisen jousen suunnittelun kuormitusarvot ovat noin 15 % suuremmat kuin Valkoisen jousen kuormitusarvot, mikä on yksi otettu huomioon jousen suunnittelussa. Viittaatte annettuihin viritysmenettelydokumentteihin ennen suositusten pyytämistä. Meitä kannustettiin valmistamaan Sininen jousi Mike Pannonen toimesta CTT Solutionsilta, joka muokkasi yhden Sprincon Punaisista jousista ja suositteli, että he tarjoavat jousen Sinisen jousen kuormitusarvoilla vastaamaan muiden näytteiden alustojen korkean suorituskyvyn vaatimuksia. Vaikka nykyaikaiset internet-foorumiin liittyvät tarinat suosivat Sinisen jousen käyttöä H2- tai ST-T2-puskureiden kanssa 14.5 - 16” ML karbiineille, mikään ei ole kiveen hakattu laajan kaasusäätöarvojen vaihtelun vuoksi, joka on tullut mukaan siitä lähtien, kun ensimmäisen kerran astuimme areenalle.